Τον δρόμο της πειθαρχικής έρευνας εις βάρος των υπευθύνων που ασχολήθηκαν με τη σύμβαση για τα σχολικά βιβλία στο Ελεγκτικό Συνέδριο παίρνει η καθυστέρηση που είχε ως συνέπεια η σχολική χρονιά να αρχίσει μεθαύριο χωρίς βιβλία. Ενδεικτικό των προθέσεων του υπουργού είναι το γεγονός ότι χθες έστειλε - σύμφωνα με πληροφορίες - επιστολή με αποδέκτη τον πρόεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου Γιάννη Καραβοκύρη, με τον οποίο μία ημέρα πριν είχε και προσωπική συνάντηση.
Ο υπουργός Δικαιοσύνης διαβίβασε στον πρόεδρο του Ανωτάτου Δικαστηρίου την αναφορά που έχει στείλει η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου μαζί με όλα τα στοιχεία του φακέλου, ζητώντας του ταυτόχρονα να του γνωστοποιήσει αν υπάρχουν τυχόν άλλες καταγγελίες, αλλά και καθυστερήσεις που αφορούν το συγκεκριμένο τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου το οποίο ασχολήθηκε και με τη σύμβαση για τα σχολικά βιβλία. . Με βάση τα στοιχεία αυτά ο κ. Παπαϊωάννου καλείται να αποφασίσει - πιθανόν στις αρχές της επόμενης εβδομάδας - αν θα προχωρήσει στο επόμενο βήμα που είναι η άσκηση πειθαρχικής δίωξης. Πάντως, πληροφορίες αναφέρουν ότι έχουν γίνει και άλλες καταγγελίες για καθυστέρηση στην έκδοση αποφάσεων από το ίδιο τμήμα, οι οποίες θα συνεκτιμηθούν από τον υπουργό Δικαιοσύνης πριν λάβει τις τελικές του αποφάσεις.
Εν τω μεταξύ, οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς των δημοτικών σχολείων για το πώς να κάνουν μάθημα... χωρίς βιβλία τις πρώτες δύσκολες ημέρες της νέας σχολικής χρονιάς και μέχρι να ολοκληρωθεί η διανομή των σχολικών εγχειριδίων συνέταξε σχολικός σύμβουλος.
Οι οδηγίες του Αχ. Μανδρίκα απευθύνονται στα σχολεία της 26ης Περιφέρειας Αττικής, ωστόσο μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλους τους εκπαιδευτικούς.
Ο σύμβουλος προτείνει να προμηθευθούν οι δάσκαλοι ένα αντίτυπο ανά μάθημα για τον εκπαιδευτικό ως οδηγό της διδακτέας ύλης από τη σχολική βιβλιοθήκη, από περυσινά περισσεύματα βιβλίων, από χρησιμοποιημένα βιβλία ή από εκτύπωση μέσω του Ψηφιακού Σχολείου (http://digitalschool.minedu.gov.gr), της ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης του ΟΕΔΒ (http://www.oedb.gr:8080/oedvLibrary/user) και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (http://www.pi-schools.gr/books).
Ενδεικτικά προτείνει αφιέρωση χρόνου στη γραπτή έκφραση των μαθητών, δαπάνη χρόνου για επανάληψη βασικών εννοιών και διαπίστωση βασικών ικανοτήτων των μαθητών σε μαθήματα όπως τα Μαθηματικά ή χρήση βιωματικών προσεγγίσεων σε μαθήματα όπως η Μελέτη Περιβάλλοντος.
ta nea.
Ο υπουργός Δικαιοσύνης διαβίβασε στον πρόεδρο του Ανωτάτου Δικαστηρίου την αναφορά που έχει στείλει η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου μαζί με όλα τα στοιχεία του φακέλου, ζητώντας του ταυτόχρονα να του γνωστοποιήσει αν υπάρχουν τυχόν άλλες καταγγελίες, αλλά και καθυστερήσεις που αφορούν το συγκεκριμένο τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου το οποίο ασχολήθηκε και με τη σύμβαση για τα σχολικά βιβλία. . Με βάση τα στοιχεία αυτά ο κ. Παπαϊωάννου καλείται να αποφασίσει - πιθανόν στις αρχές της επόμενης εβδομάδας - αν θα προχωρήσει στο επόμενο βήμα που είναι η άσκηση πειθαρχικής δίωξης. Πάντως, πληροφορίες αναφέρουν ότι έχουν γίνει και άλλες καταγγελίες για καθυστέρηση στην έκδοση αποφάσεων από το ίδιο τμήμα, οι οποίες θα συνεκτιμηθούν από τον υπουργό Δικαιοσύνης πριν λάβει τις τελικές του αποφάσεις.
Εν τω μεταξύ, οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς των δημοτικών σχολείων για το πώς να κάνουν μάθημα... χωρίς βιβλία τις πρώτες δύσκολες ημέρες της νέας σχολικής χρονιάς και μέχρι να ολοκληρωθεί η διανομή των σχολικών εγχειριδίων συνέταξε σχολικός σύμβουλος.
Οι οδηγίες του Αχ. Μανδρίκα απευθύνονται στα σχολεία της 26ης Περιφέρειας Αττικής, ωστόσο μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλους τους εκπαιδευτικούς.
Ο σύμβουλος προτείνει να προμηθευθούν οι δάσκαλοι ένα αντίτυπο ανά μάθημα για τον εκπαιδευτικό ως οδηγό της διδακτέας ύλης από τη σχολική βιβλιοθήκη, από περυσινά περισσεύματα βιβλίων, από χρησιμοποιημένα βιβλία ή από εκτύπωση μέσω του Ψηφιακού Σχολείου (http://digitalschool.minedu.gov.gr), της ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης του ΟΕΔΒ (http://www.oedb.gr:8080/oedvLibrary/user) και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (http://www.pi-schools.gr/books).
Ενδεικτικά προτείνει αφιέρωση χρόνου στη γραπτή έκφραση των μαθητών, δαπάνη χρόνου για επανάληψη βασικών εννοιών και διαπίστωση βασικών ικανοτήτων των μαθητών σε μαθήματα όπως τα Μαθηματικά ή χρήση βιωματικών προσεγγίσεων σε μαθήματα όπως η Μελέτη Περιβάλλοντος.
ta nea.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου